zondag 22 juni 2014

Gewonnen!

Om te beginnen: Bedankt!
Bedankt aan iedereen die stortte en aan iedereen die meerdere pogingen van het betaalsysteem trotseerde om te storten: volgende keer ga ik van deur tot deur met een spaarpotje.
Want hoewel de teller op 180€ is blijven steken, is het doelbedrag wel degelijk bereikt.
Wat zeg ik? Overschreden zelfs: 214€!
Ik had gezegd om per schijf van 20€ een extra antilope in de pot te zwieren, maar kom: ik zwier ze er allemaal in!
Zeg nu zelf: wat is een mens met vijf dezelfde drukken in huis?
Bovendien verdienen jullie het echt wel, want het betalingssysteem maakte een goed doel steunen er niet makkelijker op.


                                                             Alle namen netjes geprint en geplooid


                                        In het pas leeggegeten suikerbonendoosje (de dochter, niet ik!)
                                         Probleem: hoe kan ik tegelijkertijd filmen en namen trekken?


                                   Deus ex beddenbak: de zoon die voor één keer niet direct terug naar boven moet,
                        maar zich nog nuttig mag maken.



Proficiat!
Jonas Saelen (3 keer zelfs, maar kom: met drie dezelfde drukken zijt ge niks)
Charlotte Deckers (veel lotjes kopen loont echt, in dit geval)
Liesbet Vanderschueren (te lange achternaam voor het briefje)
Liesbet Vanarwegen (toch nog op tijd!)

Jullie mogen je gegevens doorsturen zodat we iets kunnen afspreken.



Ahja, Hannelore Bedert mag mij natuurlijk ook contacteren voor haar exemplaar!

3 opmerkingen: