woensdag 14 mei 2014

Antilopes voor Syrië

Door problemen op de site kwam er niets bij op de teller, wat nogal nefast is voor een inzamelactie.
Ondertussen is dat opgelost (al een tijdje, maar ik wilde het eerst zelf uittesten en had niet eerder tijd) en kunnen jullie terug storten, hoera!

Omdat ik nogal lui van aard ben, vindt u hieronder de gekopieerde tekst van het vorige bericht.
Nieuwe storters krijgen een bevestigingsmail en sturen die door naar mij.
Diegenen die reeds gestort hebben voor de site terug werkte, mailen een printscreen van hun overschrijving door.


Wat valt er te winnen?
Dames en heren, ik presenteer u: het originele, door mijzelf gezeefdrukte Philleke 'Wij zijn hier met de fiets, want wij zijn antilopen'.
Voor de hilarische zin dank ik nog steeds het WWF op mijn blote knieën, voor het tekenen geef ik de speekmedaille aan mijzelf.
Voor diegenen die niet enkel een hart hebben voor mensen, maar ook één voor de natuur: geprint op gerecycleerd papier met inkten op waterbasis.
En voor zij die graag alles weten: de print zelf is A4 formaat, gedrukt op papier formaat A3.
Er zijn slechts 6 (fatsoenlijke) exemplaren van op deze aardbol, dus u bent er zeker van dat niet half Vlaanderen deze print in zijn living heeft hangen.





Hoe neem je deel aan de tombola?
1.Schrijf 4 euro over op de rekening van Syrië 12-12.
Dit kan rechtstreeks via mijn actie op de officiële pagina van Syrië 12-12.
Ik ontvang geen geld, jouw gift komt meteen op de juiste plaats terecht.
Op dezelfde pagina van mijn actie kan je zien hoeveel geld we verzameld hebben.
Je kan, als je meer kansen wilt maken, natuurlijk ook meer storten.
Per schijf van 4€ extra, krijg je een extra kans.
2.Stuur de bevestigingsmail (die je zal ontvangen na je betaling) door naar jet_de_freggel@hotmail.com
(of klik op het enveloppe icoon rechts boven).
Om geldig te zijn, moet ik je op 20 juni voor middernacht in mijn mailbox gevonden hebben.
3.Je krijgt ten laatste 21 juni je mail terug waarin staat dat ik de jouwe goed heb ontvangen.
Je krijgt geen nummer: ik ga werken met namen, zodat diegenen die meer storten ook meer kansen hebben om te winnen.
4. Op zondag 22 juni maak ik de winnaar bekend

Aangezien ik nogal goed ben ik het kwijtraken van drukken en de post ook niet helemaal vertrouw, zal ik hem eigenhandig bezorgen aan de gelukkige.

Het doel is om 200€ in te zamelen, dus kom: deel deze actie op uw blog, facebook of twitter, val uw vrienden en familie lastig en help mij om 100 lotjes te verkopen!
(dat laatste is niet enkel voor Syrië, maar ook een beetje voor mijn ego).
Merci!



Ter verduidelijking: de foto is scheef, de print niet!

3 opmerkingen:

  1. Dit wil ik zoooooooooo graag winnen! De CD van Radio Oorwoud draai ik zot in de klas en als ik eens een baaldagje heb, zet ik het 'Beestig lied' op en bij het eerste zinneke, het bewuste zinneke, verschijnt er al een grote glimlach op m'n gezicht. Uw Philleke staat trouwens al een hele tijd te pronken op m'n Pinterestpagina... Hilarisch gewoon! Ik ben fan!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Juffrouw. Je krijgt van mij een Liebster-Award!

    http://mademoisellefresita.blogspot.be/2014/05/een-lijstje-op-vrijdag-11-vraagjes-die.html

    BeantwoordenVerwijderen