vrijdag 6 december 2013

Hij komt, hij komt!

Maandag, aangezien de Gilbert vond dat hij pas na het weekend mocht komen.
Maar hij is af en schoon!
Deze zomer zet ik hem in de tuin, kwestie dat het hout kan verkleuren, want ja: ik heb nieuw hout gebruikt.
Om het nog erger te maken: ik heb er zelf niks aan gedaan.
Geen vijs aangedraaid, geen stuk afgezaagd: niks!
Wat ik wel heb gedaan, is een klas blij gemaakt en laten stralen: ze zijn, compleet terecht trouwens, ongelooflijk fier op hun werk!
Wat ik natuurlijk ook ga doen, is hen uitgebreid bedanken en belonen.
Dinsdag zwier ik hem op het www, mijn kerstboom voor de volgende 50 jaar.
Tot dan zal u het moeten stellen met enkele actiefoto's én de twee exemplaren die hier reeds staan/ plakken.







3 opmerkingen:

  1. En of ze fier mogen zijn, dat verdient toch wel een zak guimauvekes... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben curieus naar uw nietdooruzelfgemaakte kerstboom!
    Mijn eerste plan viel in het water, op naar een nieuw plan.

    BeantwoordenVerwijderen