woensdag 6 juli 2011

De blinde rits in een flits

U hebt hier nog niet al te veel nuttige informatie gekregen en hoogstwaarschijnlijk zal u die ook niet te veel krijgen.
Maar dit wou ik u niet onthouden: het inzetten van een blinde rits, speciaal voetje en universitaire opleiding niet vereist.
Ik spreek mij niet uit over de koosjerheid van de methode, maar ze werkt en dat is genoeg voor mij.
Bij vragen, twijfels of ongeloof: ik wil u graag ter woord staan, maar doe het vlug, want volgende week ben ik het misschien alweer vergeten...

7 opmerkingen:

  1. maar wat een schoon stofke zeg!! En wat een uitleg! ;-) Merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind uw fotootjes zo cool, dat ik eigenlijk niet op de rits gelet heb. Is dat erg?

    Elke (wiens reacties weer niet willen want meneer of mevrouw blogger doet weer raar)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt mij maar pas als hij werkt! ;-)
    En Elke, nee da is niet erg, gij hebt het toch te druk nu om blinde ritsen in te zetten. Zelfs te druk om firefox te installeren, want anders zou het wel lukken! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai, zo klinkt dat wel heel simpel! Allez, ik heb het nog nooit geprobeerd wegens nog nooit nodig geweest, maar ik lees toch vaak dat dat zo moeilijk is, maar gij lijkt hier het tegendeel te tonen. Nu ja, de theorie klinkt toch gemakkelijk, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kelly, ik vind het precies ook verdacht gemakkelijk, dus er zal wel iets mis mee zijn.... ;-) Maar het rokje steekt nog in elkaar en ik heb het om te testen wel 4 keer uit en aan gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Past maar op, ik heb nu wel firefox. Je bent nooit meer veilig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen