dinsdag 10 mei 2011

Plezier voor mens en dier (aka de winnaar van de give away)

Alvorens de winnaar van de give away bekend te maken, wil ik u toch even laten weten hoe de stand van zaken is aangaande 'den trouw'.
Zeer goed!
Foto's van het kleed werden doorgemaild en ons moeder begon bijna te snotteren (en dan had ik het nog niet eens aan!).
Dan rest enkel nog wat decoratie maken, bloemen kiezen en een bereidwillige boer in de buurt vinden met vriendelijke koeien (kan niet moeilijk zijn, het loopt hier vol met koeien).
Enfin, ook nog wat andere dingen, maar daar ga ik u niet mee lastigvallen.

De vrijgezellenavond is achter de rug en was, zoals verwacht, zeer plezant.
Met de nadruk op 'zeer'
Die 'bloemekes' staan er trouwens al van zaterdag op, ik krijg ze er niet af.
Euhm... om de hoeveel tijd vernieuwen uw huidcellen zich??

Maar soit, u wilt hier andere zaken zien dan mijn geschandaliseerde knieën.
Hoewel de dochter steeds bereid is om papier in haar mond te steken, besloot ik om de eer aan ons nieuwste gezinslid over te laten.
Tja, ik kan één keer naar katjes gaan kijken zonder er mee naar huis te nemen, maar geen twee keer!
De naam van het dier is trouwens 'Vlagje' geworden, een keuze van de zoon, dat spreekt voor zich.

Het uitkiezen van een papiertje was snel gefikst.



Het afpakken was een ander paar mouwen...
Na een groots gevecht met de kleine kater kwam deze naam uit de bus:
Proficiat, Riet!
Mail je adres even door, dan stuur ik het op (tenzij uw woon-of werkadres zich in het Antwerpse bevindt, want daar moet ik morgen zijn en dan kan ik het evengoed in de brievenbus steken)

9 opmerkingen:

  1. Ge had mij beter laten winnen! Ik ben morgen zeker in Antwerpen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja lap hé, had ik dat geweten, had ik kunnen foefelen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tgoh! Wat een afschuwelijk schattig katje! Ik snap volledig dat je daar geen twee keer kon naar gaan kijken zonder hem mee te nemen.
    En wat een grappige manier om lotje te trekken! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dedju, ik was zo hoopvol aan het wachten om aan mijn volgende tuinkussenhoes te beginnen... Maar allez, als het koddige katje het zo beslist heeft ;)

    En ik ben nu toch wel benieuwd wat er met die vriendelijke koeien gaat gebeuren... Tenzij dat het gewoon is om op te eten, dan hoef ik geen details te weten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Kelly: Nee, niet opeten! Hoewel ik niet weet of ge mijn plannen ermee kunt goedkeuren... I'll let you know!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat katteke zal gevoeld hebben dat ik zo graag kattekes zie...: wiejoew, gewonnen, blijblijblij!

    Ik stuur mijn adres!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waarheen kan ik mailen? Ik ben rietblogt (at) gmail (punt) com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar het verhaal achter uw schoon kniekes!

    BeantwoordenVerwijderen